Leasing echipamente


Tehnologie nouă pentru o afacere de succes !









Leasing echipamente


Tehnologie nouă pentru o afacere de succes !

Condiții financiare pentru companii

MONEDĂ

  • LEI
  • EURO

DOBANDĂ ȘI COMISIOANE

  • Dobândă variabilă, cu prag minim, revizuibilă trimestrial în funcţie de indicele EURIBOR (3 M) sau semestrial în funcţie de indicele ROBOR (6M)
  • Comision de analiză dosar: flat, aplicabil la prețul bunului finanţat
  • Comision lunar de administrare: aplicat la valoarea finanțată inițial

PERIOADA DE FINANȚARE

  • LEI: 12- 72 luni
  • EURO: 12- 60 luni

*Perioada maximă de finanțare se calculează de la data punerii în funcțiune  a bunului, până la finalul contractului de leasing, nu mai mult de 10 ani

AVANS ȘI VALOARE REZIDUALĂ 

  • Avans: min. 10 %
  • Valoare reziduală: incepând de la 0%

ASIGURARE

  • ALL RISK, încheiată la prețul cu T.V.A./D.D.P. al bunului
  • Cotații preferențiale

RATE

  •  Lunare
  • Trimestriale
  • Sezoniere, în funcție de specificul activității tale

BENEFICII SUPLIMENTARE LEI

  •  NU plătești diferențe de curs valutar la achiziția bunului
  • NU platești diferențe de curs la achitarea ratelor
  • perioadă EXTINSĂ de finanțare 

Documente necesare

  • cerere de finanţare şi fişa sintetică completate – original;
  • factura proformă emisă de furnizor / înştiinţare preţ / precontract de vânzare-cumpărare - copie;
  • specificaţie tehnică în care să se menţioneze carateristicile tehnice ale bunului finanţat, lista dotărilor standard şi opţionale precum şi pretul acestora – copie;
  • acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare (3 exemplare) –original;
  • declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor - original.

Acte juridice

  • certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul) – copie;
  • hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acţionarilor/asociaţilor privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing - original;
  • actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing - copie;
  • specimen de semnătura vizat de bancă – conformat cu originalul de bancă.

Acte contabile

  • ultimelele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente - copie. În situaţia în care societatea nu are disponibile 2 situaţii financiare anuale, se va solicita un girant care să îndeplinească această condiţie;
  • ultima balanţă de verificare disponibilă (cu rulaje lunare în vederea cuantificarii obligaţiilor de plată la bugetul de stat), semnată şi ştampilată – copie;
  • certificat de atestare fiscală sau copie după ordinele de plată care atestă plata la zi a obligaţiilor către bugetul general consolidat.
  • Cerere finanţare şi fişa sintetică (semnate de solicitant) – original;
  • Acte de identitate pentru solicitant şi, după caz, girant – copie;
  • Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pt. entităţi nou înfiinţate) - copie;
  • Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate - copie;
  • Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior – copie;
  • Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată - copie;
  • Factură proformă emisa de furnizor / înştiinţare preţ / precontract de vânzare-cumpărare - copie;
  • Specificaţie tehnică în care să se menţioneze carateristicile tehnice ale bunului finanţat, lista dotărilor standard şi opţionale precum şi preţul acestora – copie;
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare – original;
  • Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor - original.

Documente specifice necesare analizei în vederea încheierii contractului de leasing

  • Persoană fizică autorizată (PFA)
    • Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
    • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
    • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).
  • Asociaţie familială (AF)
    • Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
    • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
    • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
    • Procura autentificata de reprezentare în relaţiile cu terţii.
  • Birou executor judecătoresc (BEJ)
    • Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
    • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ
  • Birou notar public (BNP)
    • Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de notar public;
    • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
    • Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.
  • Avocaţi (CIA/ CAA/ SCPA)
    • Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
    • Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
    • Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).
  • Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM)
    • Autorizatie de libera practica emisa de Directia de Sanatate Publica (DSP);
    • Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
    • Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).

OBSERVAŢIE: În funcţie de complexitatea tranzacţiei (valoare finanţată / expunere), BCR Leasing IFN poate solicita orice documente sau informaţii suplimentare considerate esenţiale/necesare pentru fundamentarea deciziei de finanţare.

În cazul acceptării cererii, poate fi solicitată confruntarea documentele prezentate în copie cu originalele.

Te-ar mai putea interesa și