Leasing echipamente
Tehnologie nouă pentru o afacere de succes !
Leasing echipamente
Tehnologie nouă pentru o afacere de succes !
Condiții financiare pentru companii

MONEDĂ
- LEI
- EURO

DOBANDĂ ȘI COMISIOANE
- Dobândă variabilă, cu prag minim, revizuibilă trimestrial în funcţie de indicele EURIBOR (3 M) sau semestrial în funcţie de indicele ROBOR (6M)
- Comision de analiză dosar: flat, aplicabil la prețul bunului finanţat
- Comision lunar de administrare: aplicat la valoarea finanțată inițial

PERIOADA DE FINANȚARE
- LEI: 12- 72 luni
- EURO: 12- 60 luni
*Perioada maximă de finanțare se calculează de la data punerii în funcțiune a bunului, până la finalul contractului de leasing, nu mai mult de 10 ani

AVANS ȘI VALOARE REZIDUALĂ
- Avans: min. 10 %
- Valoare reziduală: incepând de la 0%

ASIGURARE
- ALL RISK, încheiată la prețul cu T.V.A./D.D.P. al bunului
- Cotații preferențiale

RATE
- Lunare
- Trimestriale
- Sezoniere, în funcție de specificul activității tale

BENEFICII SUPLIMENTARE LEI
- NU plătești diferențe de curs valutar la achiziția bunului
- NU platești diferențe de curs la achitarea ratelor
- perioadă EXTINSĂ de finanțare
Documente necesare
Documente necesare Persoane Juridice
- cerere de finanţare şi fişa sintetică completate – original;
- factura proformă emisă de furnizor / înştiinţare preţ / precontract de vânzare-cumpărare - copie;
- specificaţie tehnică în care să se menţioneze carateristicile tehnice ale bunului finanţat, lista dotărilor standard şi opţionale precum şi pretul acestora – copie;
- acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare (3 exemplare) –original;
- declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor - original.
Acte juridice
- certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul) – copie;
- hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acţionarilor/asociaţilor privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing - original;
- actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing - copie;
- specimen de semnătura vizat de bancă – conformat cu originalul de bancă.
Acte contabile
- ultimelele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente - copie. În situaţia în care societatea nu are disponibile 2 situaţii financiare anuale, se va solicita un girant care să îndeplinească această condiţie;
- ultima balanţă de verificare disponibilă (cu rulaje lunare în vederea cuantificarii obligaţiilor de plată la bugetul de stat), semnată şi ştampilată – copie;
- certificat de atestare fiscală sau copie după ordinele de plată care atestă plata la zi a obligaţiilor către bugetul general consolidat.
Documente necesare PFA
- Cerere finanţare şi fişa sintetică (semnate de solicitant) – original;
- Acte de identitate pentru solicitant şi, după caz, girant – copie;
- Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pt. entităţi nou înfiinţate) - copie;
- Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate - copie;
- Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior – copie;
- Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată - copie;
- Factură proformă emisa de furnizor / înştiinţare preţ / precontract de vânzare-cumpărare - copie;
- Specificaţie tehnică în care să se menţioneze carateristicile tehnice ale bunului finanţat, lista dotărilor standard şi opţionale precum şi preţul acestora – copie;
- Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare – original;
- Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor - original.
Documente specifice necesare analizei în vederea încheierii contractului de leasing
- Persoană fizică autorizată (PFA)
- Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).
- Asociaţie familială (AF)
- Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
- Procura autentificata de reprezentare în relaţiile cu terţii.
- Birou executor judecătoresc (BEJ)
- Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ
- Birou notar public (BNP)
- Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de notar public;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
- Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.
- Avocaţi (CIA/ CAA/ SCPA)
- Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
- Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
- Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).
- Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM)
- Autorizatie de libera practica emisa de Directia de Sanatate Publica (DSP);
- Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
- Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).
OBSERVAŢIE: În funcţie de complexitatea tranzacţiei (valoare finanţată / expunere), BCR Leasing IFN poate solicita orice documente sau informaţii suplimentare considerate esenţiale/necesare pentru fundamentarea deciziei de finanţare.
În cazul acceptării cererii, poate fi solicitată confruntarea documentele prezentate în copie cu originalele.